Kırşehir’de Engelliler Haftası dolayısıyla Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü öncülüğünde, çeşitli engelli derneklerinin katılımıyla sessiz bir yürüyüş gerçekleştirildi. 12 Mayıs 2026 tarihinde Askerlik Şubesi Kavşağı’nda başlayan etkinliğe Vali Yardımcısı Alper Balcı, farklı kamu kuruluşlarından temsilciler, sivil toplum kuruluşları, engelli bireyler ve aileleri katıldı. Katılımcılar, taşıdıkları pankartlarla Cacabey Meydanı’na kadar yürüyerek toplumsal farkındalığın artmasına katkı sağladı. Meydanda devam eden etkinlikte Bozkırın Abdalları Derneği, davul ve zurna gösterisi ile atmosferi renklendirdi. Beyaz Ay Derneği, Kırşehir Kent Konseyi ve Görme Engelliler Derneği üyeleri de etkinliğe destek vererek katıldılar. Beyazay Şube Başkanı Adnan Göçmen, konuşmasında engelli bireylerin ve ailelerinin toplumsal yaşamda daha fazla dikkate alınması gerektiğini vurguladı. Etkinlik, katılımcıların müzik eşliğinde keyifli anlar yaşamasıyla sona erdi.
Related Posts
Soma Maden Faciası İle İlgili Ailelerin İstinaf İtirazı Reddedildi
- Emre Doğan
- 13 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0
Boşandığı eşini eşarpla boğarak öldüren sanık ile ilgili karar çıktı
- Emre Doğan
- 23 Haziran 2026
- 3 min read
- 0
Gaziantep ve Şanlıurfa’da Yağış ve Hortumlar Büyük Hasara Yol Açtı
- Emre Doğan
- 5 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0