Markadan yapılan açıklamaya göre, Hilton İstanbul Bomonti Hotel’de düzenlenen törende, Teknosa “Elektromarket” kategorisinde “Yılın Tüketici Markası” seçilerek, iki yıl üst üste altın ödülün sahibi oldu.
Teknosa, dijitalleşme ve müşteri odaklılık konusunda attığı adımlar sonucu kazandığı ödüllerine bir yenisini daha ekleyerek, 2014 yılından beri Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’ta “Yılın Tüketici Markası” olarak ikinci kez altın ödül aldı.
12 İLDE 1200 KİŞİ OYLAMAYA KATILDI
ALFA Awards’ın kazananları, Akademetre’nin uluslararası standartlara uygun metodolojisi ile belirlendi.
Türkiye genelinde 12 ilde gerçekleştirilen kapsamlı araştırmada 1200 kişiyle yüz yüze görüşmeler yapıldı.
Araştırma, müşteri deneyimini değerlendirmek için müşterilerin arzu boyutu, markayı deneyimleme istekleri, iletişim boyutu, markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği ve ilişki boyutu gibi kriterleri kullanarak gerçekleştirildi.
patronlardunyasi.com